Urgențe dentare

Dental Clinic Saki oferă combinația perfectă de servicii stomatologice de urgență 24 de ore din 24 la prețuri mici și calitate superioară și o echipă formată din profesioniști excelenți.
Clinica stomatologică Dental Clinic Saki tratează o arie largă de afecțiuni dentare, cu o abordare unică pentru fiecare pacient, în funcție de nevoile acestuia. Scopul nostru este acela de a realiza cele mai eficiente și moderne tratamente stomatologice pentru orice afecțiune dentară întâlnită de pacient.

Nu ezitați să veniți la clinica stomatologică Dental Clinic Saki pentru orice situație de urgență dentară, în orice zi a săptămânii, 24 de ore din 24! Veți găsi medici profesioniști competenți, echipamente moderne, servicii de înaltă calitate și atmosferă relaxantă.

Câteva dintre cele mai frecvente situații de urgență dentară care necesită tratament imediat:

Fractură dentară
Fracturile dentare apar în urma consumării unor alimente tari, dar, de asemenea, se pot produce și în urma unor traume rutiere sau domestice, prin căderi sau lovituri.

Pulpită acută
O pulpită acută reprezintă afecțiunea dentară care presupune inflamației pulpei dentare, o stare provocată de carii dentare sau traumatisme.

Abcesul dentar
În acest caz, infecția rădăcinii unui dinte poate cauza dureri intermitente sau ascuțite. În plus față de durere, simptomele includ inflamarea liniei gingiilor, umflarea feței pacientului și, în unele cazuri, pierderea dintelui. Medicația poate reduce temporar durerea; cu toate acestea, tratamentul stomatologic va fi necesar.

Abcesul gingival
Apare în momentul în care resturile alimentare rămase între gingie și dinte provoacă o retracție a gingiei și a osului.

Mihaela Mihai profil

Buna! Numele meu este Mihaela Mihai si te voi contacta de indata ce voi primi formularul.

Programează-te online la clinica Dental Clinic Saki